marți, 27 ianuarie 2015

text 27/01/2015

My daily writing continues... I can feel it in my bones.
Nu stiu cine a pus in caietul de sarcini, al omului, obiectivul acceptare. L-a aruncat acolo, impreuna cu niste instructiuni clare. Eu sunt fan al beneficiilor. Ceea ce promite aceasta acceptare este magnific... O sa pastrez secretul pret de cateva minute, pana voi reusi sa formulez in cuvinte. Desi... Nu prea vreau sa fac asta. Nu vreau sa stiu ca pentru mine acceptarea inseamna liniste. Nu vreau sa scriu ca pentru mine a accepta ceva, inseamna sa am energie pentru alt ceva. N-am scris altceva, pentru ca iarasi n-am vrut. Imi permit sa nu vreau, daca vreau. Asa cum imi permit sa fiu incoerenta. Cui o sa-i pese in afara de mine? Serios! Cui naiba ii pasa cum suna o propozitie, pe care o pot citi doar eu? Lui Dumnezeu? Nu m-a batut pe umar pana acum, sa-mi zica: "Fetito, vezi ca scrii prostii!" Numai cacanarul de critic interior face din astea. E un cacanar care nu si-a castigat rolul de a ma bruia in activitatile mele. E un muist, care s-a autoproclamat vorbitor universal. Plimba ursul, domnule, si lasa-ma cu treburile mele. Sunt un om capabil de lucruri marete. N-am nevoie de tine sa-mi strici zen-ul cu "Tu nu poti, desi ai fi avut timp!" sau cu "N-o sa reusesti!". Serios? Cine a murit si te-a facut patron? Cine e ma-ta, mai tampitule. Te flegmez acum intre ochi si te bag in spital, daca ma mai futi mult la icre. Ai inteles? Zi-mi! Ai inteles? Futu-te-n gura sa te fut, de-mputit. Te-apuci tu si vorbesti asa... neintrebat. Se vede ca suferi. Ma-ta, de prost. Zi-mi acum... Cum te simti cand esti tu ala bruiat? Hai! Zi-mi. Daca nu esti de ajutor, te-as ruga sa te apuci de crosetat. Lasa-ma. Chiar n-am nevoie de tine. Esti ca un lant. M-ai infasurat toata si m-am saturat de tine sa-mi zici tot timpul ca nu-s buna. Si daca e asa, cu ce te afecteaza pe tine? Serios! Cu ce pizda ma-tii te doare pe tine ca nu o sa ajung urmatorul Monet sau Einstein (imi place de ei). O sa mori de ciuda ca m-am nascut si o sa mor om, fara statui si oscare? Zi-mi, te rog! Asa ca s-o lamurim pentru totdeauna. Care e scopul si durata vizitei tale? Imi populezi de prea mult timp spatiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu