marți, 27 ianuarie 2015

text 21/01/2015

Mă-ntreabă ce fac părinții mei. Nu știu ce e cu bătrânii ăștia, parca au aceleași întrebări. Ar putea sa dea drumul la aerul condiționat. Are mai mulți bani decât mine. Ii răspund ca sunt bine si ca mă așteaptă acasă, in curând. Ii zic ca vreau sa plec si își joaca ultima moneda, ca de obicei. Mi-a pregătit un desert. Știe ce îmi place... Rezist si reușesc sa evadez. Nu știu cat o s-o mai pot duce astfel. Am nevoie sa găsesc o soluție. Am nevoie de una ca de aer sau de ea. De ce exista mereu o ea? Cobor scările grăbit, ca sa nu mai aibă șansa sa mă-ntoarcă. La etajul unu au scos o oglinda ușor crăpata. Rămân pironit in fata ei. In ce hal am ajuns. M-am si murdărit. Vreau ca imaginea mea distorsionata sa iasă si sa-mi dea o palma. Sunt un idiot.
Pierd autobuzul. Futu-i. Deja e o zi proasta. Am cinci stații de mers pe jos, daca mă hotărăsc sa nu îl aștept pe următorul. Este prea cald. Zilele astea caniculare mă scot din minți. O iau încet pe trotuarul mult prea puțin populat. Unde naiba sunt oamenii? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu