miercuri, 28 ianuarie 2015

text 25/01/2015

Mintea a fost structurata pentru a gasi raspunsuri la toate intrebarile, care-ti bruiaza linistea. Nu este in regula sa las ceva "neraspuns". Este inimaginabil. S-ar produce o catastrofa. Cand intrebarile se aduna si raspunsurile intarzie sa apara, se formeaza o agitatie. Fuck those fucking questions, that are stopping me from doing my fucking things. Nu am birou de relatii cu intrebarile si nici sala de asteptare. Unele sunt mai linistite, altele se apuca sa faca crize si isterii gratuite. Those fucking questions. De unde pizda mamei lor apar (din mine, normal), dar serios acum? Cine pizda mamei lor le-a invitat la mine, la mansarda? Cine le-a permis sa se perinde si sa-mi faca mizerie. Nu exista democratie acolo sus. Nu le este permis sa apara doar pentru ca asa vor ele. Cel mai enervant e ca nu vor sa si plece pana nu le servesti. Iar eu nu am chef sa le acord timp, sa le bat pe umar si sa le acord supliciu unui raspuns. N-am chef si uite c-am spus-o. M-am plictisit de aceasta activitate. Vreau pauza. Vreau concediu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu