miercuri, 28 ianuarie 2015

text 24/01/2015

There was something in her eyes. That's what he said, before he walked away for good.
Ma invart in jurul cuvantului normal si a expresiei fucked-up. Suntem fucked-up, atunci cand nu funtionam normal. O rotita sare si-ncepem sa ne comportam haotic. Imi placea sa zic despre mine, acum vreo doi ani, ca sunt labila psihic. Apoi am trecut la expresia sunt instabila emotional. Parca gasisem cheia succesului, asa sunau vorbele astea din gura mea. Sunt instabila emotional si ma bucur in fiecare zi de asta. Va invit si pe dumneavoastra sa-ncercati. Este o experienta unica, catharsica (sper c-am scris bine termenul). Ce ai patit? Sunt instabila emotional. Nu sunt pregatita pentru o relatie, pentru ca sunt instabila emotional. Gasisem scuza perfecta. Era si adevarata, de altfel. De unde era sa stiu ca si altii sunt in aceeasi galeata cu mine. Nu era o galeata exclusivita, pentru VIP-ita din mine. Simteam ca exista o greutate in ceea ce spuneam (pentru mine), dar suna atat de ... derizoriu. Am adunat cateva priviri pline de compasiune, niste incurajari, o paleta intreaga de indiferenta (in variate nuante) si si ... A mai fost ceva. Nu prea gasesc cuvintele de a o defini. Ceva ce suna mai degraba a ... "Da, stiu cum e! Inceteaza cu scuza asta!" Cine m-a ajutat? N-am nici cea mai vaga idee. Poate a incercat careva, dar eram prea prinsa in starea asta "misto", pentru a vedea mana intinsa.
Ce am facut? Pai am continuat sa vaslesc inainte; inapoi nu m-astepta nimic promitator. M-am plimbat si-n sus si-n jos, ca-n basme. Am inteles cu adevarat situatia in care ma aflam, am invatat si m-am cules de pe drum. Da, m-am cules si m-am lipit. M-am peticit cum am putut, pentru a deveni una din nou. Una la care tin mai mult decat la inceputul drumului. Una pe care imi doresc sa o pretuiesc pana la sfarsit. Una...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu