miercuri, 28 ianuarie 2015

text 26/01/2015

My daily writing... I wanna scream and shout and let it all out.
Ce sa las afara? Anxietatea... Vesnica mea anxietate. Ii transmit cu drag ca m-am plictisit de ea; sa ma bantuie. Si da imi e frica ca nu fac suficient cu viata mea. Si da fac multe in acest moment si mi se pare insuficient. Si da vreau sa-mi bag picioarele in invatatul la ... si sa ma comport ca un copil care nu vrea, pentru ca asa vrea. Si da, acest comportament nu ma ajuta. Si da, am dat bani pentru aceasta scoala. Si da, este ceea ce-mi doresc. Si da, nu stiu daca mi-am asumat acest sacrificiu. Si da, as vrea sa fiu extraordinara si sa termin prima cu lauri si altele. Si da ... Am nevoie de timp ca sa mai cresc. Am nevoie sa ma iubesc in aceste momente si sa ma iau in brate virtual si sa-mi zic ca nu sunt un om mai putin bun, daca nu reusesc sa trec miercuri examenul. Este o viata, viata mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu